Friday 15 January 2010

kena hempap tv

malam td, 14/1/2010, lebih kurang pukul 10.45 malam, satu accident yang boleh meluluhkan hati aku...

rashveen memang jenis tidur lambat tapi selalu minta aku temankan dia tengok cd favourite dia 'Thomas & Friends song'... naik lali telinga aku sebab dok ulang hari-hari lagu tu jer.... suruh tukar cd lain tak nak.... karang aku paksa kang nangis....

sambil dok baring dan separa mamai tu, aku nampak rashveen panjat rak tv dan tangan dia dok pegang atas tv... sempat 2 kali aku larang pastu bedeboooommmm..... uwaaaaaa... panik haku ngan suara dia nangis ngan tv hempap atas badan dia....

aku angkat dia, letak atas katil dan bagi dia susu.. check memana yg luka dan lebam dan tekan sket2 bahagian badan dia kot2 ada yang patah..... pastu aku capai kunci kereta terus gi kpj seremban.

lega bila doktor kata tak der apa-apa sebab dia tak muntah dan boleh berjalan... dada dan perut ok.... pastu dah terover aktif lah pulakkk.... asyik jalan sana sini. tapi besok rasanya nak jumpa doktor pakar dan buat x ray... biar puas hati sebab kalu kat dalam cedera kita tak tau.... mungkin ambil masa bertahun baru kesan ketara akan nampak...

harap-harap tak ada apa-apa yang akan terjadi kepada rashveen..... sebab aku sayangkan dia... intan payung aku... hidupku untuk dia...

No comments:

Post a Comment