Tuesday, March 2, 2010

Petua donut lembut

Baru pagi tadi dapat petua dari seorang rakan yang menjual donut. 
Hampir setiap hari aku beli donut dia sebab lembutnya sampai ke malam.  Su memang tak kedekut petua, Alhamdulillah dan kat sini aku sampaikan pula untuk sesiapa yang nak mencuba.

Petua ni secara agak-agak jer yer.. basicnya cuma rendam ibu royi sampai kembang.  Bila dah kembang tu campurkan sekali ngan 7 sudu atau lebih air kelapa, beberapa sudu susu cair dan 2 biji kuning telur sahaja.  Jangan lupa sedikit garam.

No comments:

Post a Comment