Sunday, June 5, 2011

aktiviti balik kg..... ngecat rumah...


ralit rashveen dok ngecat rumah.. walaupun pakai pampers jer...

dah dia nak sangat tolong ibu, bagi jer la roller cat tu kat dia... ermmm... boleh tahan gak dia wat kerja....tiang tu dia yg cat seme walau setakat paras dia jer...

cantik kan kaler ijau... hehehe... veen yg pilih.... ada kata cam kem askar darat ler... suram ler.. tp ada gak kata sejuk mata memandang... yer lar... cuaca kat kg memang panas, tp nasib baik masa balik baru2 ni hari2 hujan.. jd tak der ler panas sangat....


ni cheq ty dok mengecat.... 4 hari bertungkus lumus nak siapkan aktiviti mengecat dinding rumah ni.. penat jangan cakap ler... 2 - 3 kali sapu baru leh dapat warna cantik dan kemas...

maklumler, kali ni seme pompuan jer ngan mengecat... kaum lelaki seme gi tunaikan panggilan mencari rezeki... hihihi...
 
tara... dah siap kat bahagian depan.. cantik tak? mesti arr cantik bagi pandangan veen sebab veen yg pilih kaler cat tu... hehehe...




umur baru masuk 2 taun tp dah nak dapat adik.. silap haribulan kepala adik disangka bola... habisss.... veen suka gomol dia.... hihihi... menjerit2 dibuatnya... geram sgt tengok telatah dia...

mami dia tengah tunggu masa nak bersalin... harap2 dapat sama ngan birthday Rashveen.... 16/5.... hihihi ....leh celebrate sesama... jimat... jimat...


No comments:

Post a Comment