Tuesday, April 26, 2011

mengembara ke zoo melaka

 



 

 

 Ahad, 24/4/2011.....
Berjalan-jalan ke zoo Melaka... rasanya kalau anak kecik tak digalakkan kesana... sebab bersama Isa Rashveen dan Che ty....tapi nyamuk banyak...
si Rashveen ni dahler kulit sensitif.. asyik garu sana-sini... nyamuk suka darah dia... hihihih... darah manis agaknya...

fuhhh!!!! penat bawak Rashveen... sebelum masuk zoo, dia dah melekat kat gerai.... sebuah gitar bertukar milik seperti biasa... huhuhu....

tu dok kelek gitar kesana kemari sambil tengok binatang kesayangan...

kt dalam tu ada anak buaya tengah berehat... comel jew.. sekali ngap tatau arrr.... hehehe



rajin jer Che Ty melayan karenah Isa Rashveen ni... preparetion untuk menjadi bakal ibu... hehehe.. jangan marah tuan punya badan....

Veen dah penat melayan budak kecik ni.. dah penat dan berpeluh seluruh badan... kejap main buai.. kejap gelunsur... kesana sini....

Cukup aktif budak kecik ni...


 
ralit dia lihat binatang dalam kotak kaca ngan Che Ty kesayangan dia...
ermmm.. Che Ty ni ler yg suka melayan karenah dia...

sket-sket nak gi rumah Che Ty.. penat ibu nak layan... yer la... kalau setiap minggu nak ke Melaka tu maunya botak kepala ibu....
tol dari Seremban ke Melaka RM9.50,,, kalau pergi balik dah berapa? Minyak lagi... iskkk.... sayu betul bila fikirkan... kos hidup kat Malaysia ni dah tinggi... opsss... dah melalut ler plak...







Sambil melawat sambil ambil gambar...
ada bawak kamera tp tak perasan bateri dah habis...  sempat tangkat beberapa gambar jer.. so guna telefon je...
tak per la.. asal ada gambar kenangan....
Penat gak jalan ngan Isa Rashveen ni... bila jumpa playground, dah tak nak kemana-mana dah... lekat kat situ jer dalam setengah jam.. penat kitaorang tunggun dia, last Veen dukung jew dia... menjerit-jerit dia... hihihihi...

Naik train... tak nak balik ler plak.. action seolah-olah driver profesional... hehehe... ni pom kena berdukung lagi... menjerit-jerit diasambil pegang stering kereta... tak nak lepas.. eee...geram... naik angin betul.. dah lah panas, td asik dok dukung dia jer.... kaki Rashveen dah melecet pakai sandal... dia bukannya suka pakai stokin pun..
sekarang ni pun bila nak tidur dia akan buka baju.. panas katanya.. lepas mandi elok jer pakai baju tidur, tp bila Veen bangun pagi tengok dah bertelanjang... hihihi.. kiranya mak tidur dulu dari anak ler ni.... tp Veen pastikan kunci pintu bilik sebelum tidur.. tak dia lagi kreatif bila ibu dia tidur...




dok berdukung ngan Che Ty.... sekali tengok gajah berak ngan kecing pulak dah... huhuhu... banyak betul sisa buangan dia....


No comments:

Post a Comment