Friday, February 11, 2011

senja di playround


 10/2/2011 lebih kurang 7.15 petang
veen samapi rumah awal sket, seronok rasa hati leh rehat lebih.. tp bila masuk je pagar rumah Rashveen dah buat hal.. tka pagi tutup gate... dia ajak kuar rumah ngan basikal biru dia.. Aq ikut jer sebab malas dengar dia merengek dan menjerit...

hari maskin gelap tp tak nak balik lagi... nak naik buaian tp masalahnya buaian tu terlalu tinggi... huhuhu.. kan jatuh senja remang-remang ni mmg cari penyakit... setan banyak berkeliaran ni....
Tak nak balik lagi,,,, lagi plak kat gelonsor terowong tu... ni dia tersangkut basikal... tak leh kayuh kedepan sebab semen (ntah aq lupa orang panggil apa bata yg berwarna merah tu) tu tinggi sket...
memula aq nak tarik dia dia tak bagi konon nak usaha sendiri tp tak daya gak,,,, hihihi
so kenalah gak ibu bantu dia....
see...., dah berjayapun anak ibu naik.... senyum melebar dia..
tak dapat ambik gambar ket terowong gelongsor sebab dia dok tak dia.. gambar jadi kabur... hampir kul 8 gak ni samapi rumah... mandi2 dan tido... penat weh gi playground ni... lebih2 lagi kena layan dorang nak main itu ini..


No comments:

Post a Comment