Sunday 12 February 2017

Kita sambung part 2 UKM

Ok.. ada masa luang sket ni.. dah jd ketagih plak nk menaip di telefon.. skrg sy update blog mll telefon je. Sbb senang nk attach gambar skali

Ok...setelah dah tamat diagnosis audio dan speech isa.. pihak ukm rujuk isa ke Klinik Psikologi Kesihatan UKM Jalan Raja Muda Abdul Aziz KL

Reg Fee RM30 (incl 6% GST)
Ulangan RM5 (incl 6% GST)

Isa dirujuk kepada puan F disana.. setelah berulang alik sekali seminggu.

Setiap kali hadir isa kena jawab soalan yg disenaraikan... bermain.. buat ayat.. jawab soalan.matematik

Conclusion dia.. tahap IQ Isa rendah beberapa tahun berbanding rakan sebayanya.  Mendengar jawapan seperti itu buat saya terduduk.. sy tegaskan dalam hati saya akan buat anak saya berjaya mengharungi kehidupannya. Berjaya didunia serta akhirat

Jadi saya diberi pilihan samada ingin report penuh atau report ringkas.. (off course dgn sedikit bayaran.. x silap saya rm180).. dia bg masa saya utk bfikir...

ok lah dan saya mengambil keputusan utk minta surat rujukan kepada pihak sekolah shj.. katanya akan di post kepada sy surat tsb dan sehingga kini saya tidak menerimanya walaupun sudah menghubungi pihak ukm beberapa kali.  Mereka maklumkan kepada sy puan F berkursus dan akan memberitahu kpd puan F perkara berkaitan. Huhuuu.. x pe lar... x de rezeki lar nk dapatkan surat rujukan...

Ada lagi sambungan selepas ni..

Ok... sblm saya lupa juga.. saya share alamat klinik Psikologi Kesihatan
Fakulti Sains Kesihatan
UKM
Jalan Raja Muda Abdul Aziz
53000 KL
Phone 03 26878198/8195

P/s: dorang leh diagnosis anak autisme etc
Utk diagnosis ank disleksia,ank kena fasih dlm english sbb soalan dalam english.. sy difahamkan camtu lar

No comments:

Post a Comment