Saturday 11 February 2017

update status 22/2/2017 (sabtu)

Assalamualaikum wbt,

Sudah bertahun saya tidak menjamah halaman blog saya... entah dimana silapnya... jiwa saya tiada disini untuk seketika.  sekarang Isa Rashveen sudahpun memasuki tahun 4 disekolah dan berumur 10 tahun.. sekejap je masa berlalu...  tangis dan tawa kami bersama... dah jadi anak teruna ibu... dah pandai masak nasi dan hidangkan untuk ibu..

Iya... saya ajarkan Isa memasak nasi.. kupas dan potong bawang.. vacum rumah... basuh kasut.. sapu rumah.. sbb saya tak nak Isa menghambakan isterinya bila kawin nanti... saya nak Isa menghormati segala pengorbanan wanita.. lebih2 lagi pada zaman sekarang wanita juga menyumbang ekonomi dalam keluarga... penat dipejabat ditambah lagi bila balik dirumah utk menguruskan rumahtangga... doa saya agar anak saya ini menjadi anak yg soleh dan terbaik untuk ibu dan isteri serta anak2....

so now.. im back....






#gambar ni di ambil 3/10/2015




#gambar ni ni ambil 18/7/2015

warm up dulu... hihihihi

No comments:

Post a Comment